Гарантія та повернення
Інформація
На обладнання, яке пропонується в інтернет-магазині «https://kotly-profi.com.ua» поширюється гарантія виробника. Гарантійний період залежить від бренду, обов’язково вказується в гарантійному талоні.
У гарантійному талоні і накладної вказується дата здійснення покупки, назва товару і термін гарантії. Ці два документи є доказом здійснення покупки.
ВАЖЛИВО! Гарантійний талон і чек повинні бути збережені протягом усього періоду гарантійного терміну.
Що робити якщо куплений товар зламався?
Ми рекомендуємо, не відкладаючи звернутися в сервісний центр, адреса вказується в гарантійному талоні. Також його можна дізнатися на офіційному сайті компанії виробника.
В цьому випадку ви зможете розраховувати на оперативність проведення ремонту та особисто контролювати його виконання. Якщо в населеному пункті, де ви проживаєте, відсутній сервісний цент, в такому випадку можете звернутися за консультаціями і допомогою в наш інтернет-магазин.
Поломка товару сталася в період гарантії, що робити?
Якщо поломка сталася в період дії гарантії, то споживач має право розраховувати на безкоштовне усунення виявлених дефектів. Більше інформації можна дізнатися, ознайомившись з 8-ю статтею «Закон про захист прав споживачів»
Однак вже експлуатується виріб обов’язково перевіряється в сервісному центрі з метою визначення причини виходу з ладу, якщо. Якщо буде визначено, що несправність сталася через виробника, то ремонт виконується безкоштовно. Термін проведення ремонту по гарантії два тижні. Звичайно, все буде залежати від складності поломки і наявність в сервісному центрі запасних деталей.
У разі якщо будуть виявлені механічні пошкодження або виявлено усунення заводських пломб, сліди попадання вологи на електричні механізми та плати, а також доведено недотримання основних вимог експлуатації, то товар знімається з гарантійного обслуговування та його ремонт вже доведеться оплачувати користувачеві.
Якщо куплений товар не підійшов?
Протягом 14 днів згідно зі статтею 9 «Закон про захист прав споживачів» куплений товар можна повернути, але тільки якщо він не експлуатувався, всі пломби і ярлики знаходяться на місці, характеристики і товарний вигляд виробу збережені.
Якщо передбачається повернення технічно складного обладнання: тепловий насос, котел опалення, різна автоматика, то буде проводитися технічна експертиза, завдання якої підтвердження, що товар під час перебування у покупця не втратив первісні якості, експлуатаційні та технічні показники.
ВАЖЛИВО! При оформленні індивідуального замовлення товар обміну та поверненню не підлягає. Цей момент менеджер обов’язково повідомляє клієнту при оформленні документів.