Гарантія та повернення

Інформація

На обладнання, яке пропонується в інтернет-магазині «https://kotly-profi.com.ua» поширюється гарантія виробника. Гарантійний період залежить від бренду, обов’язково вказується в гарантійному талоні.

У гарантійному талоні і накладної вказується дата здійснення покупки, назва товару і термін гарантії. Ці два документи є доказом здійснення покупки.
ВАЖЛИВО! Гарантійний талон і чек повинні бути збережені протягом усього періоду гарантійного терміну.

Що робити якщо куплений товар зламався?

Ми рекомендуємо, не відкладаючи звернутися в сервісний центр, адреса вказується в гарантійному талоні. Також його можна дізнатися на офіційному сайті компанії виробника.
В цьому випадку ви зможете розраховувати на оперативність проведення ремонту та особисто контролювати його виконання. Якщо в населеному пункті, де ви проживаєте, відсутній сервісний цент, в такому випадку можете звернутися за консультаціями і допомогою в наш інтернет-магазин.

Поломка товару сталася в період гарантії, що робити?

Якщо поломка сталася в період дії гарантії, то споживач має право розраховувати на безкоштовне усунення виявлених дефектів. Більше інформації можна дізнатися, ознайомившись з 8-ю статтею «Закон про захист прав споживачів»

Однак вже експлуатується виріб обов’язково перевіряється в сервісному центрі з метою визначення причини виходу з ладу, якщо. Якщо буде визначено, що несправність сталася через виробника, то ремонт виконується безкоштовно. Термін проведення ремонту по гарантії два тижні. Звичайно, все буде залежати від складності поломки і наявність в сервісному центрі запасних деталей.

У разі якщо будуть виявлені механічні пошкодження або виявлено усунення заводських пломб, сліди попадання вологи на електричні механізми та плати, а також доведено недотримання основних вимог експлуатації, то товар знімається з гарантійного обслуговування та його ремонт вже доведеться оплачувати користувачеві.

Якщо куплений товар не підійшов?

Протягом 14 днів згідно зі статтею 9 «Закон про захист прав споживачів» куплений товар можна повернути, але тільки якщо він не експлуатувався, всі пломби і ярлики знаходяться на місці, характеристики і товарний вигляд виробу збережені.

Якщо передбачається повернення технічно складного обладнання: тепловий насос, котел опалення, різна автоматика, то буде проводитися технічна експертиза, завдання якої підтвердження, що товар під час перебування у покупця не втратив первісні якості, експлуатаційні та технічні показники.

ВАЖЛИВО! При оформленні індивідуального замовлення товар обміну та поверненню не підлягає. Цей момент менеджер обов’язково повідомляє клієнту при оформленні документів.

Всі результати пошуку